Firma Midparts specjalizuje się w naprawach automatycznych skrzyni biegów, oraz hurtową sprzedażą części do tych skrzyni.
Z naszego doświadczenia, oraz potrzeb rynku stworzyliśmy wyodrębniony dział regeneracji sterowań hydraulicznych / mechatronik, oraz elektrozaworów.
Sterowniki to najbardziej zaawansowane elementy automatycznych skrzyni biegów. Sterują one pracą poszczególnych podzespołów skrzyni automatycznej. Większość najnowocześniejszych skrzyni posiada moduły samouczące, któż cały czas do pewnego zakresu dostosowują się do zużycia skrzyni. Należy pamiętać że z racji złożoności budowy skrzyni automatycznej sterownik jego naprawa powinny być ostatnim etapem odbudowy fabrycznego stanu skrzyni. Nie jedynym etapem.
Regeneracji sterowań hydraulicznych dokonujemy na najbardziej profesjonalnej maszynie Hydra-Test na rynku. Wszystkie nasze usługi objęte są 12 miesięczną gwarancją.
Wykonujemy także sprawdzenia samych sterowań na maszynie. Chcesz mieć pewność że problem to nie wina sterownika? Wyślij go Nam do sprawdzenia.
Hydra-Test to zaawansowane narzędzie stymulujące pracę samochodu. Kopiuje warunki pracy samochodu po podłączeniu sterowania hydraulicznego. Poprzez silnik elektryczny oraz podgrzewacz odwzorowuje warunki cieplne jak i ciśnienie oleju panujące w samochodzie w trakcie jazdy.
Olej o odpowiednich parametrach jest kierowany na rozdzielacz, który w pełni automatycznie wykonuje jazdę sterownika. W trakcie pracy urządzenia można dowolnie modyfikować parametry pracy takie jak :
- napięcie elektrozaworów,
- opóźnienie otwarcie sekcji,
- temperatura robocza oleju (standardowo 90 stopni)
- czas testu
- długość zmiany biegów
Należy pamiętać że elektrozawory np. najpopularniejszych sterowań firmy Aisin [TR60, AW55-50, TF60 , TF80] już przy temperaturze 103 stopni C uelastyczniają akumulatory wewnątrz obudowy.
Wielu użytkowników nie zdaje sobie sprawy, że z każdym kilometrem chłodnica skrzyni automatycznej przez osady ulega osłabieniu wymiany cieplnej. Dlatego projekt samochodu zakładający pracę max. przy 90 stopniach C po 180 tys km jest nieaktualny. Chłodnice powinny być każdorazowo czyszczone podczas wymiany oleju. Po przebiegu 150 000 km zaleca się montaż dodatkowej chłodnicy, która całkowicie pomija fabryczną z reguły słabo wydajną.
Maszyna Hydra-test pozwala Nam pracować w temperaturach powyżej 100 stopni C by dokładniej diagnozować problemy ze sterownikami. Dzięki doświadczeniu w naprawach skrzyni automatycznych (kilkanaście lat) możemy łatwiej i szybciej znajdować potencjalne miejsca zużycia i uszkodzeń.
Elektrozawory testujemy i regenerujemy na maszynie potentata na rynku USA firmy SuperFlow model SolXpro. Pozwala on na niezależne sprawdzenie cewek, oporności , strat energii w trakcie testu. Dzięki urządzeniu możemy regulować :
- częstotliwość pracy
- cykl pracy elektrozaworu
- ramy i zakresy pracy
- profilować
- sprawdzać ciepło/ zimno [ różne problemy przy różnych temperaturach pracy]